Home > Agenda > Opleiding: Communiceren met je travel klanten

Opleiding: Communiceren met je travel klanten

Efficiënt communiceren blijft in de snel veranderende reiswereld een van de belangrijkste to do’s voor de reisbureaus en reisorganisaties. Maar hoe pak je dat aan in deze Facebooktijden?Hoe val je op in de tsunami van informatie die je klanten overspoelt? En hoe werk je doelgericht samen met journalisten en influencers om je in de markt te zetten bij wie je nog niet kent?


Travel journalist en travel content-expert Johan Lambrechts ( Het Laatste Nieuws, Libelle, feeling) en communicatie-specialist Pieter Weymans nemen je samen met de VVR tijdens dit praktische seminarie een dag bij de hand. Overvloedig geïllustreerd met concrete voorbeelden tonen ze hoe je met een kanjer van een nieuwsbrief en de juiste infokeuzes je omzet verhoogt. En hoe je met een beperkt budget veel méér doet dan je wel denkt. Je gaat naar huis met een resem bruikbare inside tips en tricks, waar je echt iets aan hebt.

Klik hier voor meer info en inschrijving

VVR-leden kunnen gebruik maken van de KMO-portefeuille en betalen 150 Euro in plaats van 250 Euro (exclusief BTW). VVR is erkend als opleider onder het nummer DV0103255.