Home > Agenda > Opleiding Talk & Travel: Communiceren met je travel klanten

Opleiding Talk & Travel: Communiceren met je travel klanten

Niet enkel door Facebook vinden potentiële klanten je reisaanbod. De Vlaamse pers heeft een miljoenenpubliek en biedt je de kans met free publicity reizigers warm te maken voor je mooie project. Maar voor die ‘earned media’ moet je journalisten via de juiste persoonlijke kanalen benaderen. Het VVR-seminarie ‘Communiceren met je travel klanten’ op 26 april in Mechelen leert je hoe.

Voor niche-reisorganisaties en reiskantoren met een eigen aanbod is free publicity een geweldige manier om zonder kosten je naamsbekendheid te verhogen en je imago te profileren. Maar die zogenaamde ‘earned media’ moet je wel verdienen. Journalisten zijn geen promotie-machines. Ze willen persberichten waar ook écht nieuws in staat, vergezeld van een foto die de moeite is om te publiceren.

Concrete aanpak

Hoe je je persrelaties concreet aanpakt? Travel journalist en travel content-expert Johan Lambrechts (Het Laatste Nieuws, Libelle, Feeling) en communicatiespecialist Pieter Weymans doen het uitgebreid uit de doeken tijdens het VVR-seminarie ‘Communiceren met je travel klanten’ op donderdag 26 april in Lamot in Mechelen. Je gaat naar huis met een resem bruikbare inside tips en tricks, waar je écht iets aan hebt.

Klik hier voor het volledige programma en om je in te schrijven

VVR-leden kunnen gebruik maken van de KMO-portefeuille en betalen 150 Euro in plaats van 250 Euro (exclusief BTW). VVR is erkend als opleider onder het nummer DV0103255.