#ReisGerust – #ReisBewust

Vertrek met een gerust hart op reis.
Boek je vakantie bij een erkende reisprofessional.

Een erkende reisprofessional beschikt over:

Verzekering Insolventie

Je betaalde centen zijn beschermd bij faillissement

Verzekering BA Reisonderneming bij beroepsfouten

Vakkennis

Een erkende reisprofessional weet zich als geen ander een weg te banen in de complexe werelden van de hotels, vluchten, cruisen, autoverhuur, enz. Ze scholen zich op allerhande manieren bij. Zo zijn ze aanwezig op workshops van hun leveranciers (hoe werkt dit reserveringsysteem?), gaan op studiereizen (welk hotel biedt wat aan? Hoe zien de kamers en de facilitieten er uit?), brochurevoorstellingen (welke touroperator biedt wat aan?)… Een voor een netwerkmomenten waar ze op de hoogte blijven van de nieuwste aanbiedingen.

Een erkende reisprofessional

Is jouw persoonlijke shopper

Bij een erkende reisprofessional krijg je steeds persoonlijk advies. Je bent voor hen zoveel meer dan een volgende verkoop. Ze luisteren naar je wensen en behoeften. Dankzij hun ervaring kan je reisagent je tips en persoonlijke ervaringen meegeven. Door het menselijk contact met je reisagent maken ze het boeken van een reis een aangenamere ervaring.

Bespaart je tijd en geld

Door hun kennis van de verschillende reserveringssystemen en contacten weten ze precies welk voordeel ze er voor jou kunnen uithalen. Hierdoor besparen ze jou heel veel van jouw kostbare tijd en geld uit.

Biedt informatie en bijstand

Je erkende reisprofessional zal je steeds blijven informeren over je reis en bijstand verlenen (wil je nog iets bij boeken? Een uitstap, een restaurant reserveren?), tijdens (heb je extra advies nodig? Moet er een probleem opgelost worden?) en na de reis (is alles naar wens verlopen?). Ook dit zorgt voor een goede gemoedsrust.

Service na verkoop

Uiteraard wensen we je een geslaagde, deugddoende vakantie toe.
Gaat er echter toch iets fout dan behandelt je reisagent eventuele klachten en kaart ze aan bij de reisorganisator. Er wordt hierbij steeds gestreefd naar een minnelijke schikking waar beide partijen zich in kunnen vinden.
In het onwaarschijnlijke geval dat jullie er samen niet direct aan uit geraken zal je reisagent je bijstaan om een procedure te starten via de Geschillencommissie Reizen. Meer info vind je via clv-gr.be

Januari 2020